Cursurile sunt structurate ierarhic sub forma de arbore si sunt grupate pe domenii de pregatire. Arborele de cursuri poate fi expandat (desfasurat) facand click(cu mouse-ul) pe simbolul "+" si poate fi colapsat (restrans) facand click(cu mouse-ul) pe simbolul "-".
Pentru a putea selecta un curs pentru inscriere trebuie sa identificati domeniul de pregatire din care face parte cursul: -expandati arborele pentru a vedea domeniile de pregatire, facand click(cu mouse-ul) pe simbolul "+"; -expandati un domeniu de pregatire facand click(cu mouse-ul) pe simbolul "+" din fata denumirii domeniului de pregatire; -vor aparea subdomeniile domeniului de pregatire; expandati subdomeniul facand click(cu mouse-ul) pe simbolul "+" din fata denumirii subdomeniului; -continuati selectia prin expandare (click cu mouse-ul pe simbolul "+") pana se ajunge la ultimul nivel (nod terminal) care este grupa; -selectati cursul facand click(cu mouse-ul) pe denumirea grupei; -dupa selectia cursului, se face click(cu mouse-ul) pe butonul "SELECTIE CURS"; Cursul selectat apare intr-o fereastra sub arborele de cursuri si este afisat cu denumirea completa, o lista cu perioadele de desfasurare din care se poate alege perioada dorita si doua butoane de actiune "Adauga" si "Sterge". Observatii: a) Daca nu ati selectat un curs de pe ultimul nivel, apare un mesaj de avertizare si trebuie sa reluati selectia; b) Daca cursul selectat nu are programate perioade de desfasurare sau nu mai sunt locuri libere, veti fi atentionati printr-un mesaj si puteti alege alt curs;
Observatii: a) Daca nu ati selectat un curs de pe ultimul nivel, apare un mesaj de avertizare si trebuie sa reluati selectia; b) Daca cursul selectat nu are programate perioade de desfasurare sau nu mai sunt locuri libere, veti fi atentionati printr-un mesaj si puteti alege alt curs;
In continuare pentru selectarea cursului se expandeaza lista cu "Perioadele de desfasurare", se alege perioada dorita si se actioneaza butonul "Adauga". Butonul "Sterge" actionat va elimina din fereastra de afisare cursul selectat anterior. Dupa actionarea "Adauga", cursul selectat este afisat cu denumirea completa, perioada selectata, tariful cursului si butonul de actiune "Sterge" in lista de cursuri selectate. Butonul "Sterge" actionat va elimina cursul selectat. Se poate proceda in modul aratat anterior la Etapa I.1 si Etapa I.2, prin parcurgerea acestor etape, pentru selectarea altui curs din arborele de cursuri, alegerea perioadei si actionarea "Adauga". Cursul selectat este adaugat in lista de cursuri selectate. Se pot adauga mai multe cursuri in lista de cursuri selectate. Pentru eliminarea unui curs din lista se actioneaza butonul "Sterge". Pentru trecerea la Etapa I.3 de introducere a datelor personale se actioneaza butonul "Continua" din partea de jos a listei de cursuri selectate. Observatii: a) Daca cursul selectat se suprapune ca perioada, peste perioada de desfasurare a altui curs care este introdus in lista de cursuri selectate, este afisat un mesaj de eroare si trebuie reluata selectia perioadei de desfasurare; b) Daca se selecteaza un curs ce este deja introdus in lista de cursuri selectate, se va afisa un mesaj de eroare;
Pentru trecerea la Etapa I.3 de introducere a datelor personale se actioneaza butonul "Continua" din partea de jos a listei de cursuri selectate.
Observatii: a) Daca cursul selectat se suprapune ca perioada, peste perioada de desfasurare a altui curs care este introdus in lista de cursuri selectate, este afisat un mesaj de eroare si trebuie reluata selectia perioadei de desfasurare; b) Daca se selecteaza un curs ce este deja introdus in lista de cursuri selectate, se va afisa un mesaj de eroare;
Se completeaza numele; -daca numele este format din mai multe cuvinte, intre cuvintele respective se lasa un spatiu sau se foloseste caracterele "-" sau "." (nu se folosesc alte caractere). Se completeaza initiala tatalui ( sau initialele). Se completeaza prenumele; -daca prenumele este format din mai multe cuvinte, intre cuvintele respective se lasa un spatiu sau se folosesc caracterel "-" sau "." (nu se folosesc alte caractere). Se introduce codul numeric personal (CNP) format din 13 caractere numerice: - este necesar un CNP corect deoarece acesta va apare pe certificatele de absolvire a cursurilor. Se introduce adresa de e-mail: - este necesara o adresa de e-mail corecta deoarece la aceasta adresa va fi transmis raspunsul privind acceptarea/neacceptarea cererii de înscriere, precum si precizarile necesare pentru achitarea contravalorii cursului la care ati fost înscris. - CERONAV nu-si asuma raspunderea pentru nefunctionarea serverului dumneavoastra de mail sau pentru furnizarea unor adrese de e-mail necorespunzatoare. Din lista "Specialitatea" se selecteaza una din optiunile:"Punte sau Masina:" -se selecteaza specialitatea pe care o are cel care completeaza cererea. -este necesar acordul dumneavoastra pentru prelucrarea datelor personale in conformitate cu Regulamentul European 2016/679/UE (GDPR). Pentru acest lucru trebuie facut "click" cu mouse-ul in caseta de selectie ("checkbox") care precede mesajul de acord. In caz contrar nu va puteti inscrie la cursuri. Pentru informatii suplimentare privind GDPR accesati link-ul Prelucrarea datelor personale din partea de jos a paginii de inscriere.
In aceasta etapa se pot elimina cursuri din lista cursurilor selectate prin actionarea butonului "Sterge". Daca se doreste selectarea altor cursuri, se poate actiona butonul "Inapoi" care va afisa pagina initiala cu arborele de cursuri. Astfel se procedeaza conform celor aratate la Etapa I.1 si Etapa I.2 pentru selectarea altui curs din arborele de cursuri, alegerea perioadei si introducerea in lista de cursuri selectate. Pentru transmiterea cererii se actioneaza butonul "Continua". Nota: Prelucrarea cererii se face in maxim 15 min. de la transmitere. Dupa prelucrare, pe adresa de e-mail furnizata se va transmite un mesaj care va contine toate informatiile necesare pentru achitarea avansului de curs in cazul in care cererea a fost acceptata sau motivul de neacceptare in caz contrar. Pentru fiecare curs introdus in lista de cursuri selectate care a fost transmisa pentru prelucrare, solicitantul va primi cate un e-mail de raspuns. Observatii: a) La apasarea butonului "Continua" se valideaza numele, initiala tatalui, prenumele, CNP-ul si adresa de e-mail introduse: -daca aceste campuri sunt corecte apare um mesaj de confirmare si cererea de inscriere va fi transmisa. -daca campurile introduse sunt incorecte va apare un mesaj de eroare;cererea de inscriere nu este transmisa si este necesara reintroducerea campurilor (nume, initiala prenume tata, prenume, CNP sau e-mail) semnalate ca incorecte. b) Butonul "Continua" nu poate fi actionat decat dupa selectarea unui curs, a perioadei de desfasurare a cursului respectiv si dupa introducerea datelor personale. II. Etapele necesare pentru transmiterea cererii de inscriere in cazul in care cererea se face din contul de client. Inregistrarea contului de client. Autentificarea. Vizualizarea informatiilor. Plata cursurilor "online". 1.Inregistrarea contului de client 2.Autentificarea 3.Resetarea parolei 4.Selectarea cursurilor si transmiterea cererii 5.Sectiunea "Contul meu" 6.Sectiunea "Cererile mele" 7.Sectiunea "Cursurile mele" 8.Sectiunea "Istoric cursuri" 9.Sectiunea "Evidenta plati" 10.Plata "online" 11.Logout Etapa II.1:Inregistrarea contului de client Pentru inregistrarea contului de client se face click pe linkul "Inregistrare" pozitionat in coltul din dreapta sus a paginii cu arborele de cursuri si apoi in urmatoarea pagina se introduc datele personale, dupa cum urmeaza: Se completeaza numele; -daca numele este format din mai multe cuvinte, intre cuvintele respective se lasa un spatiu sau se foloseste caracterele "-" sau "." (nu se folosesc alte caractere). Se completeaza initiala tatalui ( sau initialele). Se completeaza prenumele; -daca prenumele este format din mai multe cuvinte, intre cuvintele respective se lasa un spatiu sau se folosesc caracterel "-" sau "." (nu se folosesc alte caractere). Se introduce codul numeric personal (CNP) format din 13 caractere numerice: - este necesar un CNP corect deoarece acesta va apare pe certificatele de absolvire a cursurilor. Se introduce adresa de e-mail: - este necesara o adresa de e-mail corecta deoarece la aceasta adresa va fi transmis raspunsul privind acceptarea/neacceptarea cererii de înscriere, precum si precizarile necesare pentru achitarea contravalorii cursului la care ati fost înscris. - CERONAV nu-si asuma raspunderea pentru nefunctionarea serverului dumneavoastra de mail sau pentru furnizarea unor adrese de e-mail necorespunzatoare. Din lista "Specialitatea" se selecteaza una din optiunile:"Punte sau Masina:" -se selecteaza specialitatea pe care o are cel care completeaza cererea. Se introduce parola pentru autentificare. Se confirma parola. -este necesar acordul dumneavoastra pentru prelucrarea datelor personale in conformitate cu Regulamentul European 2016/679/UE (GDPR). Pentru acest lucru trebuie facut "click" cu mouse-ul in caseta de selectie ("checkbox") care precede mesajul de acord. In caz contrar nu va puteti crea contul de client. Pentru informatii suplimentare privind GDPR accesati link-ul Prelucrarea datelor personale din partea de jos a paginii de inscriere. Pentru transmiterea informatiilor se actioneaza butonul "Continua". Datele personale furnizate vor fi validate si daca sunt corecte contul de utilizator va fi creat. Pe adresa de e-mail introdusa se va transmite un mesaj ce va contine link-ul de activare al contului. Accesati casuta dumneavoastra de e-mail si actionati link-ul pentru activarea contului. Daca una din datele personale este incorecta si nu poate fi validata, aceasta trebuie reintrodusa corect. Etapa II.2:Autentificarea Pentru autentificare si intrare in contul de client se face click pe link-ul "Autentificare" pozitionat in coltul din dreapta sus a paginii cu arborele de cursuri si apoi in urmatoarea pagina de Login se introduc datele de autentificare, dupa cum urmeaza: Se introduce CNP-ul sau adresa de e-mail care au fost furnizate in momentul inregistrarii contului. Se introduce parola. Pentru transmiterea informatiilor se actioneaza butonul "Login". Daca informatiile furnizate sunt corecte si aveti un cont de utilizator creat si activat, se va afisa pagina principala cu arborele de cursuri impreuna cu un mesaj care va va confirma ca sunteti autentificat. De asemenea in partea stanga se va afisa meniul disponibil pentru contul de client. Etapa II.3:Resetarea parolei Daca ati uitat parola faceti click pe link-ul "Resetare parola" din pagina de Login si apoi in urmatoarea pagina se introduc datele de autentificare, dupa cum urmeaza: Se introduce CNP-ul care a fost furnizat in momentul inregistrarii contului. Se introduce adresa de e-mail care a fost furnizata in momentul inregistrarii contului. Pentru transmiterea informatiilor se actioneaza butonul "Continua". Daca informatiile furnizate sunt corecte si aveti un cont de utilizator creat si activat, veti primi un mesaj pe adresa de e-mail furnizata care va contine noua parola. Puteti sa va autentificati cu noua parola si apoi sa o modificati in sectiunea "Contul meu" din spatiul de client. Etapa II.4:Selectarea cursurilor si transmiterea cererii Pentru selectare cursurilor din arborele de cursuri, se procedeaza conform celor aratate la Etapa I.1 si Etapa I.2. Se aleg perioadele si se introduc cursurile in lista de cursuri selectate. Cand se incarca pagina cu cursurile selectate pentru inscriere, datele personale se preiau automat din contul de client. -este necesar acordul dumneavoastra pentru prelucrarea datelor personale in conformitate cu Regulamentul European 2016/679/UE (GDPR). Pentru acest lucru trebuie facut "click" cu mouse-ul in caseta de selectie ("checkbox") care precede mesajul de acord. In caz contrar nu va puteti inscrie la cursuri. Pentru informatii suplimentare privind GDPR accesati link-ul Prelucrarea datelor personale din partea de jos a paginii de inscriere. Pentru transmiterea cererii se actioneaza butonul "Continua". Etapa II.5:Sectiunea "Contul meu" Pentru a intra in Contul meu, faceti click pe meniul "Intra in cont" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. In aceastra sectiune se pot modifica datele personale, astfel: - Numele - Initiala prenume tata - Prenumele - Specialitatea - Parola Corespunzator datelor ce se doresc a fi modificate se selecteaza checkbox-ul din partea dreapta. Vor fi modificate numai acele campuri care au date valide si care sunt selectate (checkbox selectat). Pentru transmiterea modificarilor se actioneaza butonul "Continua". Nota: Nu se pot modifica CNP-ul si adresa de e-mail, deoarece acestea sunt folosite pentru autentificare. Pentru modificarea acestora contactati suportul tehnic la adresa de e-mail register@ceronav.ro. Etapa II.6:Sectiunea "Cererile mele" Pentru a intra in sectiunea Cererile mele, faceti click pe meniul "Cererile mele" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. Sunt disponibile mai multe informatii privind cererile facute: denumire curs, perioada de desfasurare, tarif pentru avans, data cererii, mod de solutionare cerere. In aceasta sectiune se poate vizualiza starea cererilor de inscriere la cursuri transmise in anul curent. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi". Etapa II.7:Sectiunea "Cursurile mele" Pentru a intra in sectiunea Cursurile mele, faceti click pe meniul "Cursurile mele" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. Sunt disponibile mai multe informatii privind cursurile la care ati participat sau la care sunteti inscris: denumire curs, perioada, ora si locul de desfasurare, data inscrierii, tip inscriere, numar si data certificat, tarif curs, informatii despre plata cursului. Din aceasta sectiune se poate proceda la plata "online" a cursurilor care nu au fost achitate. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi". Obs. Daca randul unui curs din sectiunea "Cursurile mele" este afisat in culoare galbena,sunteti avertizat ca au trecut cel putin 48 de ore de la inscriere si nu ati achitat Plata Avans. Daca randul unui curs din sectiunea "Cursurile mele" este afisat in culoare rosie,sunteti avertizat ca a inceput cursul sau ca afost incheiat si nu ati achitat Plata Integrala. Etapa II.8:Sectiunea "Istoric cursuri" Pentru a intra in sectiunea Istoric cursuri, faceti click pe meniul "Istoric cursuri" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. Sunt disponibile informatii privind cursurile la care ati participat incepand cu anul 2003 si pana in prezent: denumire curs, perioada de desfasurare, data inscrierii, tip inscriere, numar si data certificat, tarif curs, informatii despre plata cursului. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi". Etapa II.9:Sectiunea "Evidenta plati" Pentru a intra in sectiunea Evidenta plati, faceti click pe meniul "Evidenta plati" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. Sunt disponibile informatii privind platile online efectuate in anul curent: ID plata(nr. tranzactie), data inregistrarii platii, ora inregistrarii platii, suma achitata, stare plata (PLATA ACCEPTATA, PLATA APROBATA, PLATA ANULATA) si o rubrica de Observatii in care se detaliaza modul in care a fost procesata plata. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi". Etapa II.10:Plata "online" Plata online a tarifului pentru cursuri se poate face din sectiunea "Cursurile mele". Pentru a efectua o plata se face click pe meniul "Cursurile mele" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. In sectiunea "Cursurile mele", este afisat tabelul ce contine pe fiecare rand informatii despre fiecare curs la care sunteti inscris, iar in ultima coloana cu denumirea Plateste sunt afisate pentru fiecare curs la care tariful nu este achitat in totalitate casete de selectie (checkbox) cu denumirile Avans si Integral, daca pentru cursul respectiv nu s-a achitat nimic, sau numai Integral daca a fost achitat avansul de curs sau daca in momentul efectuarii platii cursul este in curs de desfasurare sau a fost incheiat. Pentru fiecare curs se poate achita avansul de curs, caz in care se face "click" cu mouse-ul in caseta de selectie Avans sau plata integrala (tariful cursului), caz in care se face "click" cu mouse-ul in caseta de selectie Integral. La selectarea unei optiuni, in partea de jos a tabelului cu cursuri, se afiseaza Suma de plata: "valoare" lei si butonul Plateste. Se pot selecta mai multe cursuri pentru plata, in orice combinatie de Avans si Integral in functie de optiunea utilizatorului. La orice selectie Suma de plata se incrementeaza cu valoarea selectata data de tariful cursului respectiv. In mod similar daca se deselecteaza o caseta de selectie anterior selectata, ("click" cu mouse-ul pe o selectie deja realizata) Suma de plata se decrementeaza cu valoare sumei deselectate (Avans sau Integral). Daca se deselecteaza toate cursurile, informatia Suma de plata: "valoare" lei si butonul Plateste nu se mai afiseaza. In continuare daca a fost realizata o selectie de curs sau de mai multe cursuri pentru plata si se doreste efectuarea platii online se actioneaza butonul Plateste. Se afiseaza o noua pagina cu informatii despre identitatea platitorului (Nume, Initiala prenume tata, Prenume, Cod numeric personal, Adresa de email) si informatii despre plata (ID tranzactie, Suma de plata) si doua butoane: Inapoi si Continua. La actionare butonului "Inapoi" va intoarceti in sectiunea "Cursurile mele". La actionare butonului "Continua" sunteti redirectionat in site-ul securizat al procesatorului de plati, in care trebuie introduse informatiile cerute pentru finalizarea platii ( numar card bancar, nume si prenume titular card, luna si anul expirarii cardului, codul CVV/CVC al cardului). Daca plata a fost acceptata, din pagina procesatorului de plati se va accesa automat site-ul de inscriere online in care va fi afisat mesajul de terminare cu succes a efectuarii platii. In caz contrar va fi afisat un mesaj de eroare. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi". Informatiile despre plata efectuata online o puteti vizualiza accesand sectiunea Evidenta plati. De asemenea in sectiunea "Cursurile mele" vor fi actualizate informatiile despre plata cursului in coloanele Plata avans sau Plata integrala in functie de tipul platii efectuate. Obs. Plata Avans reprezinta jumatate din Tariful cursului (Tarif/2). Plata Integrala reprezinta Tariful cursului daca nu a fost achitata Plata Avans sau restul de jumatate din Tariful cursului daca a fost achitata Plata Avans. Daca randul unui curs din sectiunea "Cursurile mele" este afisat in culoare galbena,sunteti avertizat ca au trecut cel putin 48 de ore de la inscriere si nu ati achitat Plata Avans. Daca randul unui curs din sectiunea "Cursurile mele" este afisat in culoare rosie,sunteti avertizat ca a inceput cursul sau ca afost incheiat si nu ati achitat Plata Integrala. Etapa II.11:Logout Pentru iesirea din contul de client se face click pe link-ul "Logout" pozitionat in coltul din dreapta sus a paginii cu arborele de cursuri. ___________________________________________________________________________________________________ Observatii finale: a) NU se permite suprapunerea perioadelor de desfasurare a doua sau mai multe cursuri. Perioadele de desfasurare a cursurilor selectate nu trebuie sa se suprapuna nici macar cu o zi. Daca aveti suprapuneri ale perioadelor de desfasurare cererea de inscriere nu va fi acceptata. b) Este posibil ca între momentul în care ati completat cererea de înscriere si prelucrarea ei efectiva , locurile ramase libere la acel curs sa fie ocupate. În acest caz cererea nu este acceptata. Trebuie sa cunoasteti faptul ca prin cererea facuta nu rezervati un loc la un curs. Acest lucru se produce doar în momentul prelucrarii si acceptarii cererii, si doar în cazul în care sunt locuri libere. c) Dupa primirea raspunsului privind acceptarea cererii este necesar sa achitati avansul pentru cursul la care ati fost înscris. Acesta reprezinta jumatate din contravaloarea cursului. Modalitatile de plata si toate detaliile privind institutiile bancare si conturile în care trebuie platite sumele le veti primi prin email la adresa pe care ne-ati furnizat-o prin formularul de înscriere. d) Daca în termenul stabilit, suma reprezentând "avans plata curs" nu a intrat în conturile CERONAV, înscrierea dumneavoastra este anulata si locul ocupat este eliberat. e) Restul de plata pentru cursul ( cursurile) la care ati fost înscris va fi achitat la casieria CERONAV în prima zi de începere a cursului. f) Raspunsul privind acceptarea/neacceptarea cererii dumneavoastra, suma care trebuie platita, modalitatile de efectuare a platii, le veti primi la adresa de e-mail pe care ne-ati transmis-o.
Observatii: a) La apasarea butonului "Continua" se valideaza numele, initiala tatalui, prenumele, CNP-ul si adresa de e-mail introduse: -daca aceste campuri sunt corecte apare um mesaj de confirmare si cererea de inscriere va fi transmisa. -daca campurile introduse sunt incorecte va apare un mesaj de eroare;cererea de inscriere nu este transmisa si este necesara reintroducerea campurilor (nume, initiala prenume tata, prenume, CNP sau e-mail) semnalate ca incorecte. b) Butonul "Continua" nu poate fi actionat decat dupa selectarea unui curs, a perioadei de desfasurare a cursului respectiv si dupa introducerea datelor personale.
Pentru inregistrarea contului de client se face click pe linkul "Inregistrare" pozitionat in coltul din dreapta sus a paginii cu arborele de cursuri si apoi in urmatoarea pagina se introduc datele personale, dupa cum urmeaza: Se completeaza numele; -daca numele este format din mai multe cuvinte, intre cuvintele respective se lasa un spatiu sau se foloseste caracterele "-" sau "." (nu se folosesc alte caractere). Se completeaza initiala tatalui ( sau initialele). Se completeaza prenumele; -daca prenumele este format din mai multe cuvinte, intre cuvintele respective se lasa un spatiu sau se folosesc caracterel "-" sau "." (nu se folosesc alte caractere). Se introduce codul numeric personal (CNP) format din 13 caractere numerice: - este necesar un CNP corect deoarece acesta va apare pe certificatele de absolvire a cursurilor. Se introduce adresa de e-mail: - este necesara o adresa de e-mail corecta deoarece la aceasta adresa va fi transmis raspunsul privind acceptarea/neacceptarea cererii de înscriere, precum si precizarile necesare pentru achitarea contravalorii cursului la care ati fost înscris. - CERONAV nu-si asuma raspunderea pentru nefunctionarea serverului dumneavoastra de mail sau pentru furnizarea unor adrese de e-mail necorespunzatoare. Din lista "Specialitatea" se selecteaza una din optiunile:"Punte sau Masina:" -se selecteaza specialitatea pe care o are cel care completeaza cererea. Se introduce parola pentru autentificare. Se confirma parola. -este necesar acordul dumneavoastra pentru prelucrarea datelor personale in conformitate cu Regulamentul European 2016/679/UE (GDPR). Pentru acest lucru trebuie facut "click" cu mouse-ul in caseta de selectie ("checkbox") care precede mesajul de acord. In caz contrar nu va puteti crea contul de client. Pentru informatii suplimentare privind GDPR accesati link-ul Prelucrarea datelor personale din partea de jos a paginii de inscriere. Pentru transmiterea informatiilor se actioneaza butonul "Continua". Datele personale furnizate vor fi validate si daca sunt corecte contul de utilizator va fi creat. Pe adresa de e-mail introdusa se va transmite un mesaj ce va contine link-ul de activare al contului. Accesati casuta dumneavoastra de e-mail si actionati link-ul pentru activarea contului. Daca una din datele personale este incorecta si nu poate fi validata, aceasta trebuie reintrodusa corect.
Pentru autentificare si intrare in contul de client se face click pe link-ul "Autentificare" pozitionat in coltul din dreapta sus a paginii cu arborele de cursuri si apoi in urmatoarea pagina de Login se introduc datele de autentificare, dupa cum urmeaza: Se introduce CNP-ul sau adresa de e-mail care au fost furnizate in momentul inregistrarii contului. Se introduce parola. Pentru transmiterea informatiilor se actioneaza butonul "Login". Daca informatiile furnizate sunt corecte si aveti un cont de utilizator creat si activat, se va afisa pagina principala cu arborele de cursuri impreuna cu un mesaj care va va confirma ca sunteti autentificat. De asemenea in partea stanga se va afisa meniul disponibil pentru contul de client.
Daca ati uitat parola faceti click pe link-ul "Resetare parola" din pagina de Login si apoi in urmatoarea pagina se introduc datele de autentificare, dupa cum urmeaza: Se introduce CNP-ul care a fost furnizat in momentul inregistrarii contului. Se introduce adresa de e-mail care a fost furnizata in momentul inregistrarii contului. Pentru transmiterea informatiilor se actioneaza butonul "Continua". Daca informatiile furnizate sunt corecte si aveti un cont de utilizator creat si activat, veti primi un mesaj pe adresa de e-mail furnizata care va contine noua parola. Puteti sa va autentificati cu noua parola si apoi sa o modificati in sectiunea "Contul meu" din spatiul de client.
Pentru selectare cursurilor din arborele de cursuri, se procedeaza conform celor aratate la Etapa I.1 si Etapa I.2. Se aleg perioadele si se introduc cursurile in lista de cursuri selectate. Cand se incarca pagina cu cursurile selectate pentru inscriere, datele personale se preiau automat din contul de client. -este necesar acordul dumneavoastra pentru prelucrarea datelor personale in conformitate cu Regulamentul European 2016/679/UE (GDPR). Pentru acest lucru trebuie facut "click" cu mouse-ul in caseta de selectie ("checkbox") care precede mesajul de acord. In caz contrar nu va puteti inscrie la cursuri. Pentru informatii suplimentare privind GDPR accesati link-ul Prelucrarea datelor personale din partea de jos a paginii de inscriere. Pentru transmiterea cererii se actioneaza butonul "Continua".
Pentru a intra in Contul meu, faceti click pe meniul "Intra in cont" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. In aceastra sectiune se pot modifica datele personale, astfel: - Numele - Initiala prenume tata - Prenumele - Specialitatea - Parola Corespunzator datelor ce se doresc a fi modificate se selecteaza checkbox-ul din partea dreapta. Vor fi modificate numai acele campuri care au date valide si care sunt selectate (checkbox selectat). Pentru transmiterea modificarilor se actioneaza butonul "Continua". Nota: Nu se pot modifica CNP-ul si adresa de e-mail, deoarece acestea sunt folosite pentru autentificare. Pentru modificarea acestora contactati suportul tehnic la adresa de e-mail register@ceronav.ro.
Pentru a intra in sectiunea Cererile mele, faceti click pe meniul "Cererile mele" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. Sunt disponibile mai multe informatii privind cererile facute: denumire curs, perioada de desfasurare, tarif pentru avans, data cererii, mod de solutionare cerere. In aceasta sectiune se poate vizualiza starea cererilor de inscriere la cursuri transmise in anul curent. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi".
Pentru a intra in sectiunea Cursurile mele, faceti click pe meniul "Cursurile mele" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. Sunt disponibile mai multe informatii privind cursurile la care ati participat sau la care sunteti inscris: denumire curs, perioada, ora si locul de desfasurare, data inscrierii, tip inscriere, numar si data certificat, tarif curs, informatii despre plata cursului. Din aceasta sectiune se poate proceda la plata "online" a cursurilor care nu au fost achitate. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi". Obs. Daca randul unui curs din sectiunea "Cursurile mele" este afisat in culoare galbena,sunteti avertizat ca au trecut cel putin 48 de ore de la inscriere si nu ati achitat Plata Avans. Daca randul unui curs din sectiunea "Cursurile mele" este afisat in culoare rosie,sunteti avertizat ca a inceput cursul sau ca afost incheiat si nu ati achitat Plata Integrala.
Pentru a intra in sectiunea Istoric cursuri, faceti click pe meniul "Istoric cursuri" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. Sunt disponibile informatii privind cursurile la care ati participat incepand cu anul 2003 si pana in prezent: denumire curs, perioada de desfasurare, data inscrierii, tip inscriere, numar si data certificat, tarif curs, informatii despre plata cursului. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi".
Pentru a intra in sectiunea Evidenta plati, faceti click pe meniul "Evidenta plati" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. Sunt disponibile informatii privind platile online efectuate in anul curent: ID plata(nr. tranzactie), data inregistrarii platii, ora inregistrarii platii, suma achitata, stare plata (PLATA ACCEPTATA, PLATA APROBATA, PLATA ANULATA) si o rubrica de Observatii in care se detaliaza modul in care a fost procesata plata. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi".
Plata online a tarifului pentru cursuri se poate face din sectiunea "Cursurile mele". Pentru a efectua o plata se face click pe meniul "Cursurile mele" din pagina ce afiseaza arborele de cursuri. In sectiunea "Cursurile mele", este afisat tabelul ce contine pe fiecare rand informatii despre fiecare curs la care sunteti inscris, iar in ultima coloana cu denumirea Plateste sunt afisate pentru fiecare curs la care tariful nu este achitat in totalitate casete de selectie (checkbox) cu denumirile Avans si Integral, daca pentru cursul respectiv nu s-a achitat nimic, sau numai Integral daca a fost achitat avansul de curs sau daca in momentul efectuarii platii cursul este in curs de desfasurare sau a fost incheiat. Pentru fiecare curs se poate achita avansul de curs, caz in care se face "click" cu mouse-ul in caseta de selectie Avans sau plata integrala (tariful cursului), caz in care se face "click" cu mouse-ul in caseta de selectie Integral. La selectarea unei optiuni, in partea de jos a tabelului cu cursuri, se afiseaza Suma de plata: "valoare" lei si butonul Plateste. Se pot selecta mai multe cursuri pentru plata, in orice combinatie de Avans si Integral in functie de optiunea utilizatorului. La orice selectie Suma de plata se incrementeaza cu valoarea selectata data de tariful cursului respectiv. In mod similar daca se deselecteaza o caseta de selectie anterior selectata, ("click" cu mouse-ul pe o selectie deja realizata) Suma de plata se decrementeaza cu valoare sumei deselectate (Avans sau Integral). Daca se deselecteaza toate cursurile, informatia Suma de plata: "valoare" lei si butonul Plateste nu se mai afiseaza. In continuare daca a fost realizata o selectie de curs sau de mai multe cursuri pentru plata si se doreste efectuarea platii online se actioneaza butonul Plateste. Se afiseaza o noua pagina cu informatii despre identitatea platitorului (Nume, Initiala prenume tata, Prenume, Cod numeric personal, Adresa de email) si informatii despre plata (ID tranzactie, Suma de plata) si doua butoane: Inapoi si Continua. La actionare butonului "Inapoi" va intoarceti in sectiunea "Cursurile mele". La actionare butonului "Continua" sunteti redirectionat in site-ul securizat al procesatorului de plati, in care trebuie introduse informatiile cerute pentru finalizarea platii ( numar card bancar, nume si prenume titular card, luna si anul expirarii cardului, codul CVV/CVC al cardului). Daca plata a fost acceptata, din pagina procesatorului de plati se va accesa automat site-ul de inscriere online in care va fi afisat mesajul de terminare cu succes a efectuarii platii. In caz contrar va fi afisat un mesaj de eroare. Pentru intoarcerea in pagina principala se actioneaza butonul "Inapoi". Informatiile despre plata efectuata online o puteti vizualiza accesand sectiunea Evidenta plati. De asemenea in sectiunea "Cursurile mele" vor fi actualizate informatiile despre plata cursului in coloanele Plata avans sau Plata integrala in functie de tipul platii efectuate. Obs. Plata Avans reprezinta jumatate din Tariful cursului (Tarif/2). Plata Integrala reprezinta Tariful cursului daca nu a fost achitata Plata Avans sau restul de jumatate din Tariful cursului daca a fost achitata Plata Avans. Daca randul unui curs din sectiunea "Cursurile mele" este afisat in culoare galbena,sunteti avertizat ca au trecut cel putin 48 de ore de la inscriere si nu ati achitat Plata Avans. Daca randul unui curs din sectiunea "Cursurile mele" este afisat in culoare rosie,sunteti avertizat ca a inceput cursul sau ca afost incheiat si nu ati achitat Plata Integrala.
Pentru iesirea din contul de client se face click pe link-ul "Logout" pozitionat in coltul din dreapta sus a paginii cu arborele de cursuri.
Observatii finale: a) NU se permite suprapunerea perioadelor de desfasurare a doua sau mai multe cursuri. Perioadele de desfasurare a cursurilor selectate nu trebuie sa se suprapuna nici macar cu o zi. Daca aveti suprapuneri ale perioadelor de desfasurare cererea de inscriere nu va fi acceptata. b) Este posibil ca între momentul în care ati completat cererea de înscriere si prelucrarea ei efectiva , locurile ramase libere la acel curs sa fie ocupate. În acest caz cererea nu este acceptata. Trebuie sa cunoasteti faptul ca prin cererea facuta nu rezervati un loc la un curs. Acest lucru se produce doar în momentul prelucrarii si acceptarii cererii, si doar în cazul în care sunt locuri libere. c) Dupa primirea raspunsului privind acceptarea cererii este necesar sa achitati avansul pentru cursul la care ati fost înscris. Acesta reprezinta jumatate din contravaloarea cursului. Modalitatile de plata si toate detaliile privind institutiile bancare si conturile în care trebuie platite sumele le veti primi prin email la adresa pe care ne-ati furnizat-o prin formularul de înscriere. d) Daca în termenul stabilit, suma reprezentând "avans plata curs" nu a intrat în conturile CERONAV, înscrierea dumneavoastra este anulata si locul ocupat este eliberat. e) Restul de plata pentru cursul ( cursurile) la care ati fost înscris va fi achitat la casieria CERONAV în prima zi de începere a cursului. f) Raspunsul privind acceptarea/neacceptarea cererii dumneavoastra, suma care trebuie platita, modalitatile de efectuare a platii, le veti primi la adresa de e-mail pe care ne-ati transmis-o.